آشپزی

عجیب ترین جیگرکی تهران در خیابان 30 تیر

خبرنگاران: همین که ما به عنوان یک زن پشت منقل جیگرکی ایستادیم و کباب درست می کنیم، باعث نگاه های عجیب و پر از علامت سوال برای آقایان است.

20 فروردین 1402

5 نکته اساسی برای پخت کله جوش

کله جوش یکی از غذاهای سنتی و بسیار محبوب ایرانی است که به دلیل داشتن کشک و گردو خواص زیادی دارد و بسیار خوشمزه و مقوی است.

17 اسفند 1401

30 ایده کادو ولنتاین برای آقایان و پسرها با قیمت مناسب در سال 2023

کادوی روز ولنتاین چی برای آقایان چی بخربم؟ ولنتاین روز عشق و قدردانی از کسی که دوستش دارید و روز هدیه های مجذوب کننده و ابزار علاقه کردن است. روزی برای مرور همه خاطرات شیرینی دو نفره و یادآوری این موضوع که چقدر هم را دوست دارید. خریدن یک کادوی مجذوب کننده...

4 بهمن 1401

طرز تهیه ترشی نازخاتون شمالی به روش گیلانی و مازندرانی

ترشی نازخاتون از انواع ترشی های خوشمزه شمالی است که در استان های گیلان و مازندران بسیار محبوب است. ترشی نازخاتون با سبزی های معطر شمالی تهیه می گردد اما می توان سبزی های در دسترس را جایگزین آن ها کرد. در این مقاله از در طرز تهیه ناز خاتون شمالی یا همان...

21 دی 1401

طرز تهیه مربای گلابی خرده شده و سالم

مربای گلابی به صورت رنده شده یا خرد شده از جمله خوشمزه ترین است. اما فوت و فن های درست کردن مربای گلابی خوشمزه چیست؟ چکار کنیم هم و هم مربای گلابی شکرک و کپک نزند. طرز تهیه مربای گلابی خوشمزه خانگی به روشی متفاوت و آسان را در بخوانید. با همراه باشید.

24 مهر 1401

خاطرات چرب وچیل زن خانه دار، تنور سنگکی و آبگوشت سرظهر ، از دیزی صناری تا آبگوشت اعلای میدان شوش

گوشت را در آب می پزند و نخود در آن می ریزند؛ به آن نخودآب یا آبگوشت می گویند. آن را با قسمتی از گوشت سرسره می آورند این جملاتی است که یاکوب پولاک، پزشک و جهانگردی که در دوره قاجار از ایران بازدید نموده بود، در دفتر خاطرات خود می نویسد.

30 شهریور 1401

طرز تهیه سیب پلو کرمانشاهی

کدبانو های خانه گهگاهی ممکن است ندانند چه غذایی درست نمایند یا از پختن غذاهای تکراری خسته شوند. ما اینجاییم تا طرز تهیه انواع غذاهای مختلف از جای جای کشورمان را به شما آموزش دهیم. این غذا جایگزین خوب و خوش طعمی برای غذاهای روتین سرسفره تان است. با طرز...

16 شهریور 1401

طرز تهیه دمنوش زنجبیل و خواص آن

احتمالا در مورد خواص زنجبیل زیاد شنیده اید. زنجبیل یک معجون فوق العاده و جادویی برای درمان انواع بیماری ها است که می تواند به عنوان ادویه و یک نوشیدنی پرخاصیت و بدون کافئین، جایگزین چای سیاه و قهوه باشد. دمنوش زنجبیل به دلیل وجود آنتی اکسیدان ها دارای...

15 شهریور 1401

پوره سیب زمینی با طعم لیمو و سیر

این غذا بسیار ساده است و هیچ، غیر از سیب زمینی ندارد. درست همان پوره سیب زمینی معمولی خودمان است با این تفاوت که سیر و لیمو به آن اضافه می منیم تا طعم متفاوت داشته باشد.

18 مرداد 1401

با بهترین مراکز خرید دبی آشنا شوید

از بازارهای سنتی روباز تا مراکز خرید گسترده و مدرن! این صحنه ای از بازارهای دبی در سال های اخیر است. این شهر مرکز بزرگ ترین مراکز خرید مدرن جهان است اما در زیر نمای بیرونی مدرن آن، این شهر مملو از سوق ها، بازارچه ها و مراکز خرید روباز هم است. اگر در سفر به...

14 مرداد 1401

روانشناسی دلیل باور به طالع بینی؛ فالگیرها چطور عمل می نمایند؟

تا به حال فکر نموده اید که چرا بسیاری از مردم به طالع بینی اعتقاد دارند؟ آیا خودتان تا به حال آن را باور نموده اید؟ به نظر می رسد هر چه بیش تر دلیل روانکاوانه باور به طالع بینی را درک کنیم بهتر می توانیم از قربانی شدن به وسیله طالع بینان جلوگیری کنیم.

4 مرداد 1401

رستوران گردی در بارسلونا

از رستوران های بارسلونا بیشتر بدانیدال بورن که در بطن بارسلونا جا خوش نموده است، علاوه بر دیدنی ها جالب که شامل ادغام بخش قدیم و نو بوده، جاذبه دیگری را نیز در خود جای داده و آن رستوران های رنگارنگ این منطقه است که از سنتی تا مدرن در کنار یکدیگر علاوه...

15 خرداد 1401

طرز تهیه کوکوی مرغ؛ طعم تازه و غذایی سریع

یک کوکو با مرغ و انواع سبزیجات که هم مغذی است هم سیرتان می نماید. کوکویی که در کوتاه ترین زمان ممکن به دادتان می رسد و طعم اش آن را به یک وعده غذایی ثابت برای تان تبدیل می نماید.

14 اردیبهشت 1401

غذاهای محلی وان؛ تنوعی از غذاهای اشتهاآور ترکی

کشور ترکیه یکی از برترین مقاصد گردشگری برای چشیدن طعم های اشتهاآور است؛ برای آشنایی با غذاهای محلی وان، شهری زیبا در ترکیه همراه ما باشید.

27 بهمن 1400

طرز تهیه پای سیب فوری با خمیر یوفکا

پای سیب، پای سیب و دارچین، پای گیلاس، پای آناناس، پای هلو از محبوب ترین انواع پای هستند. با طرز تهیه پای سیب فوری با خمیر یوفکا آشنا شوید.

21 تیر 1400

تحریم های آمریکا تا چه مدت می تواند سرعت رشد هواوی را کم کند؟

هواوی مهم ترین شرکت در صنعت تکنولوژی چین محسوب می گردد که طی ماه های گذشته به دلیل تحریم های همه جانبه از طرف آمریکا، با فشارهای فزاینده ای روبه رو شده است. اما با حرکت این شرکت به سمت بازارهای جدید و سرمایه گذاری گسترده دولت چین برای استقلال تکنولوژیک...

7 اردیبهشت 1400

طرز تهیه خوراک جگر ونیزی؛ خوشمزه و پرخاصیت

این غذا یک خوراکی خوشمزه و غنی از آهنه که می تونید وعده های غذایی ناهار و شام ازش بهره ببرید.

28 اسفند 1399

جذاب ترین ایده ها برای تزیین اپن آشپزخانه شما

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به تزیینات جانبی فضای منزلتان علاقه بسیاری دارید، بی شک تزیین اپن آشپزخانه همان موضوعی است که برای شما به شدت جذاب خواهد بود!

19 اسفند 1399

طرز تهیه انواع هات چیپس

هات چیپس یا چیپس و پنیر یک پیش غذای بسیار خوشمزه است. این غذای سریع و محبوب را می توان برای پذیرایی در مهمانی ها و پارتی ها و تولد ها استفاده کرد و یک پیش غذای محبوب و ایده آل است.

27 اردیبهشت 1399

آموزش تهیه زیره پلو کرمانی ها

زیره پلو یکی از غذا های معروف مردم کرمان است. زیره از ادویه ها و دانه های گیاهی بسیار معطر و مفید است که در زمینه تغذیه ارزش فراوانی دارد و جزو پر استفاده ترین ادویه ها در کشور های اروپایی محسوب می شود.

26 اردیبهشت 1399
تعداد: (25)